LaBurritoBlog breidt uit!

Het duurde even voordat er een nieuwe post was. Maar nu is hij er, en hij is het meer dan waard, aangezien ik heel goed nieuws heb! Omdat een blog samen toch altijd leuker is dan alleen, heb ik een vriendin op school gestrikt om samen de blog voort te zetten.

We wilden samen al langer een blog beginnen, maar om nou twee blogs te moeten onderhouden? Neh..

Daarom is er nu dus, naast mij, een nieuwe bloggert. En de post van morgen zal ook van haar zijn! Ze heet±  Anoniem. Want deze blog is anoniem, net als ik. Sorry, dat was flauw.

 

Ik heb dit boek nu echt nodig.

Geef een reactie

