25 falende feiten over mij

Heeeeey burritootjes :)! Ik ben dus de nieuwe mede-eigenaar van deze blog :D! En je bent nu… mijn eerste post aan het lezen! Lees maar gauw verder, want dan zal je me iets beter leren kennen…

 

1. Ik ben gek op de combinatie leverworst met hagelslag.

 2. ’s Zomers laat ik regelmatig mijn konijn uit.

 3. Thuis draag ik bijna altijd een voetbalfluitje (slaat nergens op).

 4. Ik geef spullen die ik vaak gebruik een naam. Mijn computer bijvoorbeeld heet ‘Tos’.

 5. Wat drinken betreft ben ik net een kameel: ik drink heel weinig en als ik wat drink is het meestal water.

 6. Vroeger peuterde ik altijd een stukje van mijn behang los in de hoop dat daar een andere wereld achter zou zitten (zoals Narnia of zo) xD.

 7. Vroeger gebruikte ik een dennenappel (genaamd Frits) altijd om te kijken wat voor weer het zou worden (als een dennenappel open gaat, wordt het mooi weer, gaat hij dicht, dan wordt het slecht weer. Handige tip!) Ondertussen doet hij het geloof ik niet meer en heeft hij een plaatsje gekregen op mijn boekenkast.

 8. Ik houd elk jaar een feest met een vriendin, om te vieren dat chocolade bestaat (welke vriendin is dat denk je ;)?)

9. Ik slaapwandel redelijk vaak. Soms word ik ’s ochtends wakker met m’n kleren aan (dan heb ik die ’s nachts aangetrokken!) of ik ren al slaapwandelend in paniek naar mijn ouders’  slaapkamer omdat ik denk dat ik te laat ben voor school.

 10. Ik ben verslaafd aan Youtube.

 11. Vroeger dacht ik dat iedereen een robot was, behalve ikzelf.

 12. Ik douche bijna nooit langer dan vijf minuten (goed hè?!) :P.

 13. Vroeger spaarde ik ALLES in grote dozen: snoep- en koekpapiertjes, schelpen, te kleine kleren, oud speelgoed… alles!

 14. Ik draag ALTIJD een hemd.

 15. Vroeger had ik een soort ‘gelukspoppetjes geloof’ gemaakt, maar toen ik mijn oppergelukspoppetje kwijtraakte, wilde ik niks meer van gelukspoppetjes weten.

 16. Toen mijn vader een waterplantje voor onze vissen had gekocht, zat er per ongeluk een slak bij. Die hebben we een jaar, een week en een dag gehad. Hij hoorde echt bij ons gezin.

17. Vroeger wilde ik acrobaat worden.

 18. Vroeger hielden mijn broertje en ik veel van slakken en hadden we, toen onze ouders niet thuis waren, een heleboel slakken mee naar binnen genomen en losgelaten. We vonden later nog altijd overal slakken. Gelukkig zijn we nu verhuisd…

 19. Ik ben al sinds mijn zesde geobsedeerd door tijgers.

 20. Ik kijk nog steeds Spongebob.

 21. Ik tekende vroeger altijd strips, maar ik heb er nog nooit een afgemaakt, omdat ik te weinig geduld had.

 22. Ik heb een heleboel spelletjes verzonnen om te doen als ik alleen aan het fietsen ben.

 23. Ik ben gek op smileys.

 24. Ik ben (een soort van) visvegetariër maar houd wel van vissen (de sport). (Ik gooi de vissen wel altijd weer terug.)

 

 25. Ik houd totaal niet van Nederlandstalige muziek, sorry.  

 

En nu normaalheden over mezelf:

-Ik houd van tennissen.

-En speel graag piano.

-Mijn lievelingskleur is groen.

 

Mmmja dat was het wel zo’n beetje. 🙂

 

 

 

 

Geef een reactie

