Ik verveel me…

Dan heb je eindelijk vakantie. Snak je al sinds januari naar een beetje rust. Heb je eindelijk rust. Ben je vrij om te doen en te laten wat je wil. Verveel je je.

Ja. We hebben nog geen 3 dagen vakantie, of ik verveel me. Eigenlijk best erg toch? Want in de schoolperiode kan ik wel duizenden dingen opnoemen die ik liever doe dan leren of iets wat sowieso gerelateerd is aan school. Zo heb ik nu ook al een hoop sites afgezocht onder de zoekterm ‘Wat te doen tegen verveling’. Maar dan krijg je allemaal van die standaard tips als: Ga iets bakken. Ga zwemmen. Ga jezelf opmaken. Ga lezen. Ja, dat had ik zelf ook wel kunnen bedenken. Ik wil een ECHT coole tip, want ja, ik hou van zwemmen, maar het mag nog wel iets cooler, om echt die ‘summerfeeling’ te krijgen! Om een beetje in de stemming te komen.

Ja joh. Help deze sneeuwman gewoon. Dit soort dingen doe ik dan als ik me verveel. Hoe hopeloos is dat?

Als jullie zo’n coole tip hebben, mogen jullie die natuurlijk altijd met ons delen! Maar ik zal er ook nog even over na gaan denken, en dan komt er binnenkort waarschijnlijk een post op, een post met tips tegen verveling. Dus hou deze blog in de gaten! Vind ik! Want dan zal je tips lezen die je leven zullen veranderen…

Nu niet te enthousiast worden, dan kan het alleen nog maar tegenvallen. Oke, doei.

Geef een reactie

